Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pestřenka

8. 4. 2009 9:17
genialni

Bellano, tenhle članek mě donutil se zaregistrovat... ten libý závan pubertálních let a černobílé naivity mě dostal. Ta nostalgie.

Krom toho, že jsem byla zamilovaná do obou, tak ještě jak magor stále čekám mimo dobra a ušlechtilosti taky ten 6. smysl, moudrost a korektní úsudek všech neznámých kolem, se kterýma se potkám.

0 0
možnosti

osvetitel

4. 4. 2009 23:00
Cika cika kahii, kahii ka,kijokamahe,nichte ho,

vin  ,eklokta manituuuu;-D;-D;-D[>-]

0 0
možnosti

lavondyss

4. 4. 2009 9:36
díky Vám

jsem zase zpět:-)!

Touha po dobrém koni,mi  tenkrát dodala odvahy a své nové kolo Super de luxe jsem ozdobila koženými třásněmi,přestříkala blatníky a všechny chromované části černým sprejem na boty a měla svého Ilčího....;-D

0 0
možnosti

Josef.cyrany

4. 4. 2009 12:33
Re: díky Vám

Draho ..

0 0
možnosti

lavondyss

4. 4. 2009 9:26
protože

takových jako Vinnetou jsem kolem sebe nemohla najít...Prostě neznám stoprocentního ultraklaďáka:-),stejně tak jako  zjištění,že i dlouholeté přátelství může vyprchat a že i nejbližší nemusí být vždy ten,co podrží v těžké situaci,to vše mi "posílilo lýtka"  a staví nohy na zem,sic vzácně jemný závan snění a idealismu lehce otře tváře.Mám ráda tyhle malé návraty.

0 0
možnosti

lavondyss

4. 4. 2009 9:15
ach....;-)

když vzpomenu,jak jsem v páté třídě začala objevovat poklady rodičovské knihovny- Loukotkovou počínaje,přes Tajný deník čínské císařovny,konče sérií detektivek 3x s....a Ed Mc Bainem.....zamávala Vinnetouovi a Old Shaterhandovi,přestala být zamilovaná do Petra Černohorského,protože stejně balil osmačky a uviděla v televizi SEDM STATEČNÝCH...Stejné pocity,Vámi tak skvěle popsané,jsem měla,sotvaže Yul Bryner přeplnil svým charismatem prostor kolem obrazovky.Doteď mě berou tyhle typy- spravedliví,s náznakem stínu na duši;-)

0 0
možnosti

B-ellana

4. 4. 2009 9:12
Vidím

že se nás tu sešlo mnoho, možná bychom vážně mohli založit klub zprzněných :-) Člověka potěší, že v tom není sám.

Gabriela Ch.

0 0
možnosti

Josef.cyrany

4. 4. 2009 8:27
Hezké.

Přeji Vám ať vám ten Venca (a teď nemyslím, ani toho z nábřeží, ani toho dočastně na hradu) zůstane v srdci navždy a ať ho kousek zasejete do těl i těm co jste dala život. Svět  tyhle lidi potřebuje opravdu zoufale .

0 0
možnosti

Kiselyna

4. 4. 2009 7:37
Jsem na tom podobně

Vinnetou mě hodně ovlivnil a nacpal mi do hlavy ideály, se kterými se žije těžko. Ale nelituji. :-)

0 0
možnosti

ArtistCZ

4. 4. 2009 8:54
Re: Jsem na tom podobně

Já jsem za ně rád, pořád lepší mít nereálné ideály o morálce, než žádné. Žít ku obrazu lepšího s vědomím, že mě má snaha dovede dál.

No vždycky to tak opravdu není, ale alespoň to...

0 0
možnosti

svi,utec

4. 4. 2009 6:46
Dala jste to číst svým přátelům?

Aby pochopili, co si o nich myslíte?

0 0
možnosti

B-ellana

4. 4. 2009 9:14
Re: Dala jste to číst svým přátelům?

Četli. Skuteční přátelé pochopili. Možná, že pár Vinnetouů ještě existuje ...

0 0
možnosti

Lou-go

4. 4. 2009 2:15
P.S.

A vůbec. Kde vás najdem dobrodruzi? Rádi Vás přijedem podpořit....

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2722x
Matka, manželka, kynoložka, kočkomilka, buddhistka, sympatizantka normálního porodu, sáríholička, nadšená divačka bollywoodské kinematografie. Autorka knih pro maminky (Agáta a já, Eroika 2008) i pro ostatní lidi a ne-lidi (Smrtí život začíná, Jota 2010). Spoluautorka knihy Bonding - porodní radost (DharmaGaia, 2011).
Publikuji i články pro časopisy (Máma a já, Děti a my) a zahlcuji Síť.
Více čtení o mně a ode mě na www.gaurichrastilova.cz