Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

Lou-go

4. 4. 2009 2:13
Jo

Naprosto rozumím a hlásím se...hlavně se nevzdávat. Kecy, jakože v životě to tak chodí, dobrý, ale může to být jinak. Stačí mít kolem sebe lidi co věří na " Vinnetouva" a jde to.

Jo teď vidím tu kritiku, že jsem naivka, ale je totak. Vlastní zkušenost.

0 0
možnosti
JC

Jára C.

4. 4. 2009 1:34
Vinnetou - prznič?

... asi vám to bude připadat nemožné, ale mimoto také občas trpěl na větry, míval průjmy po špatné stravě, smrděly mu nohy, v těch jeho ochozených mokasinách a tak proč by to měl být dívčí ideál? Normální chlap, no... :-)

0 0
možnosti
CVŠ

cyankáli v šampaňském

4. 4. 2009 8:17
Re: Vinnetou - prznič?

ne ne ne, žádný smradlaý nohy,  to ve filmu nebylo a v knížkách se o tom taky nepíše :-P

0 0
možnosti
SV

Slavek17

3. 4. 2009 21:34
Blbý titulek

Děvče, děvče, co to píšeš za blbosti? - Tebe přece nikdo nezprznil. Ty jsi jen vůbec nic nepochopila. Kdybys četla pozorně, tak bys věděla, že jen indiáni jsou dobří a čestní ! - A žiješ ty snad mezi indiány? - Nikoli, žiješ mezi bělochy. - Tak se, proboha, nediv, že ti vrazí nůž do zad a ještě jím pro své potěšení v ráně 3x otočí. - A my, Češi, jsme obzváště povedení parchanti! R^

0 0
možnosti
TK

osvetitel

3. 4. 2009 21:37
Re: Blbý titulek

A takove hodne lidi jsme "my" vymlatili,DA? Par let mezi Indianama by te z toho vylecilo!!;-)

0 0
možnosti

smoochy

3. 4. 2009 21:30
taky mě Vinnetou zasáhl do srdce v pubertálním věku

Nejvíc mě uchvátila fráze, že měl hluboké sametově hnědé oči. Hledala jsem takové u chlapa, s tím že to bude ten ušlechtilý hrdina. Našla jsem pak takové u jednoho, ale pak se ukázalo, že není ani ušlechtilý, ani hrdina...

0 0
možnosti
TK

osvetitel

3. 4. 2009 21:35
Re: taky mě Vinnetou zasáhl do srdce v pubertálním věku

A ten cos nasla byl take Francouz?:-)Pokud ne ,tak si hledala na spatne adrese,protoze podle mejch informaci byl P.Brice Frantik !

0 0
možnosti
TK

osvetitel

3. 4. 2009 21:19
Raz byl dobrej herec a toho Old Shatterhanda namluvil

opravdu dobre!!

0 0
možnosti
P

pinguone

3. 4. 2009 21:12
kourit kojenci pod nos i kdyby to byla fajfka

miru ,je prasarna...:-©

0 0
možnosti
TK

osvetitel

3. 4. 2009 21:18
Re: kourit kojenci pod nos i kdyby to byla fajfka

Opravdu hodnotny prispevek!

0 0
možnosti
F

Fe_

3. 4. 2009 20:32
Taky jsem to ráda četla

Dobrý den,

věděli byste prosím někdo, kdo namluvil Vinnetoua?:-/

0 0
možnosti
PF

farous

3. 4. 2009 20:44
Re: Taky jsem to ráda četla

Stanislav Fišer?

0 0
možnosti
M

Mohammed

3. 4. 2009 19:32
Pekny

Hezky napsané, světlé místo mezi těma všema blábolama v místních blozích. Já měl to štěstí a takových Vinnetoů (ano stylizoval se do role Old Shatterhanda, byl mi vždycky blíž:) ) sem potkal hned několik. Škoda, že ta jediná Nšo-či mi ten nůž zabodla do žeber.

0 0
možnosti
BH

BoboHml

3. 4. 2009 18:24
hezky

R^

0 0
možnosti
A

A.AsalBerija

3. 4. 2009 17:18
Vinetou...

podle verbalniho projevu a obsahu se jevi tim sprznitelem spise klabzubova jedenactka...;-D

0 0
možnosti
TK

osvetitel

3. 4. 2009 18:22
Re: Vinetou...

Potom vykonu proti Slovakum se ani nedivim!;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2722x
Matka, manželka, kynoložka, kočkomilka, buddhistka, sympatizantka normálního porodu, sáríholička, nadšená divačka bollywoodské kinematografie. Autorka knih pro maminky (Agáta a já, Eroika 2008) i pro ostatní lidi a ne-lidi (Smrtí život začíná, Jota 2010). Spoluautorka knihy Bonding - porodní radost (DharmaGaia, 2011).
Publikuji i články pro časopisy (Máma a já, Děti a my) a zahlcuji Síť.
Více čtení o mně a ode mě na www.gaurichrastilova.cz