Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

osvetitel

3. 4. 2009 4:39
Mne spis sprznila po shlednuti ta "Rybanna"

To byl kus zensky ta Karin Dor!;-)R^

0 0
možnosti
TK

osvetitel

3. 4. 2009 4:22
Do nekonecna tahnou se sira a urodna

loviste Apacu mescaleros,kteri jsou neochvejne verni svemu nacelnikovi Vinnetou-ovi ! Bylo mu souzeno zit v dobe, kdy America lakala na sve uzemi mnozstvi pristehovalcu.Neustale se zmensuje uzemi Indianu a hrozi jim bida a zanik. Nacelnik Vinnetou chape zese blizi pohroma a snazi se ze vsech sil ji odvratit od Indianskych kmenu! ;-( Az nato ze Apacove se zdrzovali pobliz Mexika v tech neurodnych koncinach a byli to jedni z nejsurovejsich Indianu,spis takovi krizeni degenerati !!;-)

0 0
možnosti
TK

osvetitel

3. 4. 2009 3:43
Take jsem mel tu moznost toho Vinnetou

shlednout ,dokonce namluveneho v cestine a musim rici,ze jsem se dobre pobavil! Jako parodie na Amicke indiany je to skvele!!R^;-D A co se tyka "motylka" po demnou,tak ja  zase "znam" z historie nejakou Rakusanku,ktera take touzila po "koni"(teda jako zvireti), a dokonce si nechala udelat dreveneho, do ktereho se dalo vlezt! Ale pry to sni spatne dopadlo,kdyz nane skocil ten hrebec!;-(;-D

0 0
možnosti
B

B-ellana

3. 4. 2009 8:25
Re: Take jsem mel tu moznost toho Vinnetou

S koňmi se musí opatrně :-)

Já vím, že Vinnetou je parodie a dokonce to není ani dobrá kniha (a už vůbec ne dobrý film) ... ale stejně je to srdeční záležitost :-)

0 0
možnosti
M

motylek_02

3. 4. 2009 3:06
joooo

;-D;-D;-D dopadl ajsem stejne. Jednu chvili jsem si nemohla vybrat mezi vinnetouem a Old Shatterhandem, ale na cele care zvitezil Old shatterhand, po zhlednuti filmu kde jej stvarnil Lex Barker a nadaboval Vladimir Raz. A ten hlas jeho hlas je hooooodne dulezity. Dobre jste to napsala ;-D,taky jsem touzila jsem po Hatratitlovi  9tydy jako zvireti samozrejme)

0 0
možnosti
B

B-ellana

3. 4. 2009 8:24
Re: joooo

Měly jsme stejné touhy :-)

0 0
možnosti
X

xychteen

3. 4. 2009 1:26
Pěkné - i s příhlédnutím...

...k "píárovému" titulku :-) Myslím, že se v tom pozná každej, kdo v jistém období svého života sbíral ty fotky (nutno podotknout, že ta "jistá období" přicházela ve vlnách, sbíral jsem je já i má dcera o čtvrtstoletí později)...

...akorát si myslím, milá a vážená autorko, že toho "zprznění" není až tak potřeba litovat. Věřím tomu, že případná "klub takto zprzněných" by ihned od momentu založení nabíral členy jedna malina...

...kdyžtak mne tam připište :-) Dobrou noc.

0 0
možnosti
X

xychteen

3. 4. 2009 1:27
Re: Pěkné - i s příhlédnutím...

...zatracená ervéhápština... "robte ako mate mat"... ;-D případný Klub T.Z., pochopitelně...

0 0
možnosti
L

lesicatko

2. 4. 2009 23:20
Výborné

Tú potrebu priateľstva, kooperácie a  uznania máme zrejme ešte z čias, keď to skutočne bolo potrebné na prežitie...

Dnes šabľozubých tigrov nemáme, ale to neznamená, že tie potreby ochrany a priateľstva nepotrebujeme...

Možno ešte oveĺa viac...

0 0
možnosti
AF

Andri

2. 4. 2009 23:18
me se to teda libi...

a moc :)

0 0
možnosti
PM

ramones61

2. 4. 2009 23:11
no to je blábol..

..co fetuješ?...já to chci taky!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2722x
Matka, manželka, kynoložka, kočkomilka, buddhistka, sympatizantka normálního porodu, sáríholička, nadšená divačka bollywoodské kinematografie. Autorka knih pro maminky (Agáta a já, Eroika 2008) i pro ostatní lidi a ne-lidi (Smrtí život začíná, Jota 2010). Spoluautorka knihy Bonding - porodní radost (DharmaGaia, 2011).
Publikuji i články pro časopisy (Máma a já, Děti a my) a zahlcuji Síť.
Více čtení o mně a ode mě na www.gaurichrastilova.cz