Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

mismiska

2. 12. 2009 23:12
nejste

Alternativní nejste, absolvovala jsem FFUK a to, co se do mne, jako do zástupce "normální" populace, naváželo celou dobu studia, bylo situováno ještě pěkných pár metrů dál do "přirozena".

Jenom prosím nemudrujte nad povinným očkováním. Je opravdu nastaveno optimálně a to nejen jako ochrana dětí, nýbrž i celé populace. V Německu mají povinných očkování ještě více než u nás.

0 0
možnosti
S

svi,utec

11. 12. 2009 19:27
Re: nejste

Naopak, v Německu nic takového jako očkování povinné ze zákona, nemají.

0 0
možnosti
1

12mmmm12

27. 11. 2009 9:50
Když slyším, alternativní,

bůh ví proč, první mě napadne smažka a co vás ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
J

jirkaknop

27. 11. 2009 10:05
Re: Když slyším, alternativní,

Nevím, co je smažka, ale v mužském pojetí je alternativní žena - MILENKA!!! Jako alternativa k manželce.

0 0
možnosti
VP

vasapro

27. 11. 2009 9:25
:-)

njn ... zkusenosti mohou byt ruzne a zavisi to vzdy na mnoha vlivech a faktorech ... mam doma pulrocni poklad, holcicku a doposud, ac neustale pouzivam jednorazove pleny, tak opruzeniny jaksi jeste nevznikly ... na druhou stranu se zamyslete nad ekologii pri prani  latkovych plen ;-) ... a satek na noseni miminka? Hmmm mozna dobra vec, ale tak pro trpasliky, zkouseli jsme jej a nas 7kilovy "drobecek" se tam proste neslozil i kdyz asistovala maminka, od ktere ten satek byl zapujcen ;-)

0 0
možnosti
B

B-ellana

27. 11. 2009 9:36
Re: :-)

Jasně, každý máme jinou zkušenost, jak už jsem psala níže v diskusi, znám i děti, co mají zadky jak orangutani právě po látkových plenách.  Je dobré vyzkoušet si, co dítku vyhovuje. Přijde mi fajn, že dneska je tolik možností, co si vybrat :-)

Jelikož jsem víc jak rok nosila prvorozenou v náruči, šátek mi u druhé dcery (též nosivé) přišel jako úleva. Ne že by mě z něj nikdy nebolela záda (hlavně když jsem šátek uvázala blbě), ale aspoň ty ruce jsem měla k dispozici :-)

0 0
možnosti
K

Kecaj

27. 11. 2009 9:15
???

Už podle ksychtu je nějaká divná.;-D

0 0
možnosti
B

B-ellana

27. 11. 2009 9:19
Re: ???

Mám tvrdej ksYcht?

0 0
možnosti
LK

Kerapsak

27. 11. 2009 9:14
Gabrielo

myslim, ze vidis svet ze spravneho uhlu. Tedy soudim dle toho, ze je hodne podobny memu. ;-DR^

0 0
možnosti
B

B-ellana

27. 11. 2009 9:23
Re: Gabrielo

;-)

0 0
možnosti
W

Wendolene

27. 11. 2009 6:26
Spis za kazdou cenu zajimava, pokud po ulicich chodite

vymodena tak, jak na fotce...

Latkove pleny jsou ztrata casu, opruzeninam se da predejit i s latkovymi. Ockovani, ktere se v soucasne dobe dela v CR, je vse velmi nutne. Zvlast v dnesni dobe, kdy je v ceske kotline vice a vice pristehovalcu z ruznych zemi, kde hygiena a nemoci nejsou reseny...

Sari si usijte nebo nechejte usit, je to jednoduche, kdyz to musite nutne mit.

Hranolky s kecupem je dobry ulet pro deti jednou za mesic, ovsem spagety s kecupem je tragedie ceskeho naroda. Uvarte poradnou omacku z cerstvych rajcat a poradne spagety, misto uceni deti jist takove desy.

Vase ochlupeni ani nebudu resit, rekneme jen, ze jsem rada, ze jsem jiz davno po jidle:-P

0 0
možnosti
W

Wendolene

27. 11. 2009 6:35
Re: Spis za kazdou cenu zajimava, pokud po ulicich chodite

oprava, opruzeninam se da predejit i bez latkovych...;-D

0 0
možnosti
S

saimmi

27. 11. 2009 6:20
super

Od začátku jsem se smála až mi tekly slzy, a to co jsi napsala je pravda pravdoucí a naprosto s tebou souhlasím!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Podala si tuto věc úžasně vtipně...no jak jinak že :-):-):-)

Oranžovo růžová barvička joooo hmmmm to zní zajímavě :-)

0 0
možnosti
B

B-ellana

27. 11. 2009 9:23
Re: super

Neboj, po Vánocích snad přinesu důkaz místo slibů. Snad se nebudeš stydět se mnou někam jít ;-D

0 0
možnosti
VK

kafy

27. 11. 2009 6:14
Co to je alternativec :D

Není žádný opravdový ( nebo majoritní ) mainstream, proto vše co děláme je do jisté míry alternativní ( k tomu co a jak dělá soused, kamarád, příbuzný ). Proto ( i když se ti zdá, že jsi zajímavá ) nejsi výjimečná :). Takže klid.

0 0
možnosti
B

B-ellana

27. 11. 2009 8:57
Re: Co to je alternativec :D

Mně přijde, že je zajímavý každý. Nebo mám aspoň to štěstí, že potkávám samé zajímavé a výjimečné lidi ;-)

0 0
možnosti
B

BG1

27. 11. 2009 1:06
Alternativni zenstina?

Spis nevyrovnana zenska, ktera si sama vytvari sve vlastni problemove situace, aby tak neustale mohla byt stredem pozornosti a aby si nasledne mohla sama sobe odpovidat na kontroverzni otazky, ktere sama o sobe vyvolala. RvRvRv

0 0
možnosti
TS

Destroyer7

27. 11. 2009 7:32
Re: Alternativni zenstina?

Ale takové jsou všechny ;)

0 0
možnosti
V

Vikina

26. 11. 2009 23:41
Děvčata,

vaše starosti :-(:-(

A já myslel, že řešíte hlavně to, jestli jste kóči.

0 0
možnosti
N

norayellow

27. 11. 2009 0:10
Re: Děvčata,

:-) ale my tu prave tohle resime, chceme byt koci v sari:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2722x
Matka, manželka, kynoložka, kočkomilka, buddhistka, sympatizantka normálního porodu, sáríholička, nadšená divačka bollywoodské kinematografie. Autorka knih pro maminky (Agáta a já, Eroika 2008) i pro ostatní lidi a ne-lidi (Smrtí život začíná, Jota 2010). Spoluautorka knihy Bonding - porodní radost (DharmaGaia, 2011).
Publikuji i články pro časopisy (Máma a já, Děti a my) a zahlcuji Síť.
Více čtení o mně a ode mě na www.gaurichrastilova.cz