Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Jannynov

26. 11. 2009 15:47
myslím že nejste

Mám pocit, že to nehrotíte, nehledáte v látkování spásu a v šátkování záchranu psychiky dítěte. Myslím že se nebojíte že porod v porodnici "zmrzačí" dítě duševně navždy a že očkování mu zničí zdraví. Takže jste jistě normální ženská, ne žádná romanticky šáhlá alternativka se svou soukromou vizi "spásy" co by popření všeho co nám pokrok přinesl. ;-)

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

26. 11. 2009 15:45
Šmarjá,

tak to si nerozumíme... neboť podle tohoto vašeho článku jsem alternativní ženstina i já! (Až na ty látkové pleny... bez pračky, kterou jsme dlouho neměli, bych ty plenky nezvládla). Ale jak nemáte doma batiku, ve vlasech listí a nevoláte "matky v Africe (Asii, na Jávě...), bohužel, zklamu vás, do té skupiny nepatříte. Chce to ještě trochu vypilovat. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2722x
Matka, manželka, kynoložka, kočkomilka, buddhistka, sympatizantka normálního porodu, sáríholička, nadšená divačka bollywoodské kinematografie. Autorka knih pro maminky (Agáta a já, Eroika 2008) i pro ostatní lidi a ne-lidi (Smrtí život začíná, Jota 2010). Spoluautorka knihy Bonding - porodní radost (DharmaGaia, 2011).
Publikuji i články pro časopisy (Máma a já, Děti a my) a zahlcuji Síť.
Více čtení o mně a ode mě na www.gaurichrastilova.cz