Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
O

ondulino

27. 11. 2009 6:17
hheee

onehda jsem videla Love Aj Kal.... je tam super muzika a uplne cheesy tak jestli jste to jeste neshlidla tak doporucuju :-) kdyby jste mela nahodou naladu videt Indii ve vice realistickem svetle tak fajn je film Fashion, ale je bez tance a zpevu.... obecne tri hodiny v kine jsou na me moc coz me trosku od Hindi movies odrazuje....... ale jsem prekvapena ze i v Cr jsou lidi co se na Indicke filmy divaji :-)

0 0
možnosti
MR

Martina 77

3. 11. 2009 14:10
Bollywoodské filmy

Jsou televizní relaxací v dnešním uhoněném světě. Hlídám si je na německém programu (http://www.rtl2.de/264.html) a těším se na "slaďáky". Zvlášť pak na "King Khana" Shah Rukh Khana R^

0 0
možnosti
B

B-ellana

3. 11. 2009 14:12
Re: Bollywoodské filmy

SRK je k sežrání V;-)

0 0
možnosti
Y

Ygrain

3. 11. 2009 13:23
sárí

Do sárí se klidně zaviňte, já to taky dělávám - ten pocit je k nezaplacení :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2722x
Matka, manželka, kynoložka, kočkomilka, buddhistka, sympatizantka normálního porodu, sáríholička, nadšená divačka bollywoodské kinematografie. Autorka knih pro maminky (Agáta a já, Eroika 2008) i pro ostatní lidi a ne-lidi (Smrtí život začíná, Jota 2010). Spoluautorka knihy Bonding - porodní radost (DharmaGaia, 2011).
Publikuji i články pro časopisy (Máma a já, Děti a my) a zahlcuji Síť.
Více čtení o mně a ode mě na www.gaurichrastilova.cz