Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AA

Saša

12. 3. 2009 12:09
Až si pořídíte třetí,

budete vzpomínat, jak to bylo snadné a zvládnutelné, když jste měla jenom dvě :-).

0 0
možnosti
P

pěnice

12. 3. 2009 11:50
Tak jste mě pobavila

 a přitom jsem si vzpomněla,na ty své zážitky.Je to už hodně dávno,nenakupovalo se ,ale shánělo,navíc jsem to martyrium musela podstoupit ve více obchodech.Vždy jsem se se zoufale rozhlížela čím dítě upoutat,aby to moc nestálo,a zbyly mi peníze na nákup.Díky.

0 0
možnosti
O

olivita

12. 3. 2009 11:40
Píšete moc hezky

KarmaR^, prolítla jsem všechny vaše články. Fakt super!

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2722x
Matka, manželka, kynoložka, kočkomilka, buddhistka, sympatizantka normálního porodu, sáríholička, nadšená divačka bollywoodské kinematografie. Autorka knih pro maminky (Agáta a já, Eroika 2008) i pro ostatní lidi a ne-lidi (Smrtí život začíná, Jota 2010). Spoluautorka knihy Bonding - porodní radost (DharmaGaia, 2011).
Publikuji i články pro časopisy (Máma a já, Děti a my) a zahlcuji Síť.
Více čtení o mně a ode mě na www.gaurichrastilova.cz