Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

lukrecia

12. 3. 2009 21:19
Dětičky

Až se vám šestileté dítě zašprajcuje uprostřed tobogánu v aquaparku, zažijete superpřekvápko! A když takový drobeček dokazuje, že je rychlejší než průjem, soustavně běhá, zmáčí rekreující se důchodkyně a Vy budete toužit po setkání s vodníkem, který by Vás okamžitě utopil, to bude ta pravá hrůza!

0 0
možnosti
B

B-ellana

13. 3. 2009 11:50
Re: Dětičky

Tomu říkám drsná realita rodičovství :-)

0 0
možnosti
P

pocahontas

12. 3. 2009 21:14
Prominte...

rikala jste buddhistka???;-)

0 0
možnosti
B

B-ellana

12. 3. 2009 21:15
Re: Prominte...

Na ja. I buddhisti chodí nakupovat.

0 0
možnosti
PN

kluk.od.lopaty

12. 3. 2009 20:36
proboha..

Jak já Vás chápu! A to jsem jen otec, nikoli matka která se s mými ratolestmi pouštěla do podobné džungle jako Vy... Ale už to máme za sebou, dnes děláme ostudu svým dětem my! Ať si to taky užijí! Hezký den. Pavel Nitka.

0 0
možnosti
B

B-ellana

12. 3. 2009 20:41
Re: proboha..

Díky. Na tenhle okamžik se těším, až se budou děti stydět za mě ... a že budou, to je jasná věc :-)

Taky přeji hezký den :-)

0 0
možnosti
W

Wendolene

12. 3. 2009 20:03
Nebudu vam radit, at poslete manzela na nakupy

samotneho, nebot dobre vime, jak by to dopadlo...spis bych radila nechat deticky manzelovi a vyrazit sama. Stihnete nakoupit mnohem vice a rychleji a jeste usetrite ;-D

0 0
možnosti
B

B-ellana

12. 3. 2009 20:44
Re: Nebudu vam radit, at poslete manzela na nakupy

Já ho samotného posílám, kdyby to bylo jen na mě, tak snad to těch hyper super ani nelezu.

Ale semo tamo se stane, že starší ratolest kvílí, že chce jet nakupovat (což v překladu znamená narvat se Jupíkem a lentilkami) ... tak se teda obětuju, no :-)

0 0
možnosti
HP

Hery Potrovka

12. 3. 2009 19:45
Co dodat?

Karma! Popsala jste nádherně i mé prožitky. Mám ty samé zážitky. ;-DR^

0 0
možnosti
B

B-ellana

12. 3. 2009 20:41
Re: Co dodat?

Děkuji :-)

0 0
možnosti
JC

medvěd brtník

12. 3. 2009 17:44
Že děti dospěly jsem zaznamenala tehdy,

když jsem odpreparovala nákupní tašky od rukou a pořád mi něco scházelo. To, co uvádíte nebylo nic proti tomu, co zažívaly matky před 30 lety, kdy kromě dětí, které nebylo komu svěřit, jste musela ještě zboží shánět a nakupovat bylo možné jen v době, kdy muži měli pracovní dobu. Žádné nákupy v sobotu, neděli, večer, žádné supermarkety atd. Já jen, že moc lidí na tu dobu rádo vzpomíná. Já jsem šťastná teď, přes všechny ty maléry a aféry. Jo a musím připomenout, že nejlepší lék na výchovu je zaměstnaná matka, která je nucena vést děti k samostatnosti. Obě se mě vyvedly, dcera ocenila moji odvahu, kdy jsem jim v době dospívání svěřila peníze na jejich obživu, syn je zcela samostatný, nepotřebuje posluhu a nic to neubírá na jeho mužnosti. Chce to ovšem pevné nervy.  Tak hodně štěstí.

0 0
možnosti
B

B-ellana

12. 3. 2009 18:12
Re: Že děti dospěly jsem zaznamenala tehdy,

Gratuluji k samostatným potomkům :-)

A díky.

0 0
možnosti
PK

kraken

12. 3. 2009 17:35
vesely clanek

ale take silne vrovny az antikoncepcni ;-).

Kazdopadne obraty se vyrovnaji "nacpete chobotnici do sitovky, aby ani jedno chapadlo necouhalo ven" (modri uz vedi - nejaky clanek o priprave na rodicovstvi)

0 0
možnosti
B

B-ellana

12. 3. 2009 18:14
Re: vesely clanek

Ano, baví mě, jak na mé historky o dětech lidé reagují. Ti dětní se smějí a pokyvují hlavami. Bezdětní blednou a dostávají třas do rukou. Ale vždycky se můžete chlácholit, že vaše děti budou jiné ... :-P

0 0
možnosti
MO

modřín opadavý

12. 3. 2009 14:08
A stejně

Každé dítě občas prosazuje své názory a i ty moje děti se snažily a občas mi pořádně daly zabrat. Ale stejně není nad to, dát občas na prcinu. Až budou starší, budou poslušnější. Já osobně bytostně nenávidím uřvané fakany ať už v obchodě, nebo v restuaraci. Myslím si, že by bylo rozumnější jezdit na velký nákup bez ratolestí (zejména do hypermarketu), samozřejmě v případě, že žena není samoživitelka a pokud má řidičák.

0 0
možnosti

Anavi

12. 3. 2009 13:00
Nákupní výlet do supermarketu je pro mne úžasný odpočinek

- nechám děti na krku manželovi a jedu sama :-P

0 0
možnosti
DO

Dasa.O

12. 3. 2009 13:34
Re: Nákupní výlet do supermarketu je pro mne úžasný odpočinek

článek pěknej ale vidím to stejně jako Anavi :-) 

0 0
možnosti
VNP

veš na pleši

12. 3. 2009 12:49
Opravdu máte na fotce v jedné ruce dítě a ve druhé caigáro,

nebo jen blbě vidím?

0 0
možnosti
B

B-ellana

12. 3. 2009 13:37
Re: Opravdu máte na fotce v jedné ruce dítě a ve druhé caigáro,

Mám :-) Bystrý pozorovatel si ovšem jistě všimne, že to cigáro třímám jak vegetarián prasečí kost, a pochopí stylizovanost fotky :-)

To je hluboká symbolika. Půl mé bytosti je stále kavárenským povalečem a hospodským intektuálem a druhá půlka je matkou a takřka přírodní ženou :-)

To jsou ty paradoxy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2722x
Matka, manželka, kynoložka, kočkomilka, buddhistka, sympatizantka normálního porodu, sáríholička, nadšená divačka bollywoodské kinematografie. Autorka knih pro maminky (Agáta a já, Eroika 2008) i pro ostatní lidi a ne-lidi (Smrtí život začíná, Jota 2010). Spoluautorka knihy Bonding - porodní radost (DharmaGaia, 2011).
Publikuji i články pro časopisy (Máma a já, Děti a my) a zahlcuji Síť.
Více čtení o mně a ode mě na www.gaurichrastilova.cz