Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PA

Pickup Anddropoff

19. 8. 2011 6:24
No jo Gauri Chrastilova zni tak desne "kchul"

Chapu, ze si lidi meni prijmeni, maji li je hanlive nebo je spojuje s nekym, kdo je symbolem hnusu, ale menit si jmeno Gabriela? Nelisite se od konvertitek, ktere honem honem meni krestni jmeno nebo princezny Cindy, ktera nemohla zit se Simonou, a tak si dala popularni jmeno pro hafany

1 0
možnosti
ZC

zuzka_nr.1

18. 8. 2011 3:30
Na to asi maju skolenie

Haha, na toto maju matrikarky asi skolenie, nasa sa prvy krat ked sme sly prvykrat tak bola stejna, ale druhy krat si uz zvykla, sice povedala ze nam vobec nerozumie, ale chybajuce dokumenty overila telefonicky, cim nam moc pomohla. R^

Ak si nahodou cita tuto diskusiu, tak by som sa jej rada podakovala.

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

17. 8. 2011 1:04
..

:-)R^ahoj

0 0
možnosti
GC

Gauri

17. 8. 2011 9:55
Re: ..

Ahoj :-)

0 0
možnosti
LA

Lex Aeterna

17. 8. 2011 0:45
Jistý "mladík"

se kdysi přejmenoval na Rocky Balboa.

Na matrice to měl lehký stačilo párkrát bouchnout do stolu a říci: "razýzmus"

0 0
možnosti
HW-CG

Honák Woody - cowboy gentleman

17. 8. 2011 16:47
Re: Jistý

Slyšel jsem jak jiný "mladík" si chtěl nechat změnit jméno na Stýf.

Nebo, že by takhle pojmenovali novorozeně?

0 0
možnosti
B

Bezi

16. 8. 2011 21:00
jo jo... znám...

po rozvodu jsem měnila příjmení... jen mi najednou došlo, že když už se nehodlám jmenovat tak, jako posledních dvacet let, nemám vlastně důvod jmenovat se po  někom, koho víceméně neznám... jenže když je matrikářka vaše kolegyně a příjmení si vyberete - a fakt čistě náhodou - stejný jako ulice, ve které pracujete... no uffff.... dlouho, dlouho se o mě mluvilo... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2722x
Matka, manželka, kynoložka, kočkomilka, buddhistka, sympatizantka normálního porodu, sáríholička, nadšená divačka bollywoodské kinematografie. Autorka knih pro maminky (Agáta a já, Eroika 2008) i pro ostatní lidi a ne-lidi (Smrtí život začíná, Jota 2010). Spoluautorka knihy Bonding - porodní radost (DharmaGaia, 2011).
Publikuji i články pro časopisy (Máma a já, Děti a my) a zahlcuji Síť.
Více čtení o mně a ode mě na www.gaurichrastilova.cz