Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

jhkd

6. 7. 2010 20:18
dobrý den

Vaši knihu jsem nečetl, ale vaše články mi vždycky zvednou náladu. Autorů, kteří se neberou moc vážně a píšou vtipně je na idnesu poskrovnu. Takže díky, že jste zpět zase se dělíte o svůj nadhled...

btw maminka, která oželí kožich aby dala najíst děťátku mě dostala :)

0 0
možnosti
B

B-ellana

6. 7. 2010 20:24
Re: dobrý den

Děkuji :-)

Ano, moje matka je velmi šlechetná osoba, báseň se rozvíjela ještě dále ve smyslu: "aby měla dát co do rendlíku, uklízí u kominíků"... no kam se hrabe Nerudova sociální poezie. Myslím, že je dobře, že jsem přesedlala na prózu, v té jsem přece jen o malinko lepší (doufám) ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2722x
Matka, manželka, kynoložka, kočkomilka, buddhistka, sympatizantka normálního porodu, sáríholička, nadšená divačka bollywoodské kinematografie. Autorka knih pro maminky (Agáta a já, Eroika 2008) i pro ostatní lidi a ne-lidi (Smrtí život začíná, Jota 2010). Spoluautorka knihy Bonding - porodní radost (DharmaGaia, 2011).
Publikuji i články pro časopisy (Máma a já, Děti a my) a zahlcuji Síť.
Více čtení o mně a ode mě na www.gaurichrastilova.cz