Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

saimmi

12. 8. 2009 18:21
výstižné

Bell super, mluvíš mi z duše :-). výstižné !!

0 0
možnosti
P

pěnice

10. 8. 2009 20:58
Moc pěkné,

velmi ráda čtu články o soužití lidí se zvířátky,nejraději ty skutečné příběhy ze života.Máme své dvě kočky a starám se o další dvě z vedlejší zahrady mé sestry,pokud tam není.Také mají "netykavku" je to kočka,ale říkáme jí Mikeš.Ale na šunčičku "slyší". 

0 0
možnosti
B

B-ellana

10. 8. 2009 21:03
Re: Moc pěkné,

Díky :-)

Asi půl hodiny po napsání článku jsme s naší prozatím služebně nejmladší kočkou jeli na očkování... poté, co jsem si uběhla dvacet zdrvotních koleček po bytě, nechala se podrápat do krve a následně u veta vyndávala z přepravky zvíře pomatlané vlastními exkrementy (ve stresu uvolní svěrače), měla jsem chuť napsat docela jiný blog :-P

0 0
možnosti
V

viveka77

10. 8. 2009 20:37
Moc pěkné

Co dodat. :-)VR^

0 0
možnosti
AR

Don don

10. 8. 2009 20:28
karma

VR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2722x
Matka, manželka, kynoložka, kočkomilka, buddhistka, sympatizantka normálního porodu, sáríholička, nadšená divačka bollywoodské kinematografie. Autorka knih pro maminky (Agáta a já, Eroika 2008) i pro ostatní lidi a ne-lidi (Smrtí život začíná, Jota 2010). Spoluautorka knihy Bonding - porodní radost (DharmaGaia, 2011).
Publikuji i články pro časopisy (Máma a já, Děti a my) a zahlcuji Síť.
Více čtení o mně a ode mě na www.gaurichrastilova.cz