Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Markéta H.

7. 8. 2009 7:40
velmi

jsem se v tomhle článku poznávala ;-D Třeba když jsem v křečích trávila dopoledne na záchodě a zároveň jsem na míse hopskala ve snaze uspat novorozeně v šátku...ach jo. Nevrátí se ta doba třeba za dvacet let? Nejsem tak náročná, abych doufala, že mě, stařenu, bude někdo opečovávat...stačilo by mi, aby mě nechali v klidu ležet a trpět ;-D

0 0
možnosti
ZK

SID09

6. 8. 2009 22:24
Bude ještě hůř

To víte čím je člověk starší, tím míň péče od okolí dostává. Si musíte zvykat, život se s nikým nemaže. ;-D!!

0 0
možnosti
LH

monkey1

6. 8. 2009 22:14
Žena údernice

...vysoká, ztepilá, vítr si pohrával s kadeřemi na jejích svalnatých lýtkách ;-D

Fakt pěkné, moc jsem se nasmála. A připomnělo mi to, jak jsem byla malá (5.třída), máma měla po nějakém pekelném trhání zůbů, horečky, antibiotika a ještě nám organizovala takovou malou rozlučkovou párty se spolužákama. Uf! Teprv dnes mi to dochází.

0 0
možnosti
P

papaya

6. 8. 2009 14:45
moc pěkné

a taktéž se přidávám, že to znám moooc dobře ;-) 

0 0
možnosti
MR

Martina 77

6. 8. 2009 13:48
Krásně napsané

a bohužel tak pravdivé... mluvíte mi z duše (a to mám dítko jen jedno :-)

0 0
možnosti
B

B-ellana

6. 8. 2009 15:37
Re: Krásně napsané

Díky. Dvě děti můžou být výhoda. Vzájemně se perou a tím se chvíli zabaví bez vašeho přispění :-P

0 0
možnosti
J

JNP

6. 8. 2009 13:17
Jo, jo...

a tak to bude až do smrti.:-)

0 0
možnosti
P

papaya

6. 8. 2009 14:46
Re: Jo, jo...

neberte jí naděje ;-D

Mé skorodospělé děti mě nechají nyní marodit tak moc v klidu, až se mi to zajídá.

0 0
možnosti
Y

Ygrain

6. 8. 2009 13:05
boty na podlaze

Tak mě když syn začne vyskládávat botník, zajásám, že od něho bude aspoň čtvrt hodiny pokoj ;-D Totéž kastroly, pytlíky s rýží, těstovinami atd., jenom musí člověk trochu dávat pozor, kam šlape. 

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2722x
Matka, manželka, kynoložka, kočkomilka, buddhistka, sympatizantka normálního porodu, sáríholička, nadšená divačka bollywoodské kinematografie. Autorka knih pro maminky (Agáta a já, Eroika 2008) i pro ostatní lidi a ne-lidi (Smrtí život začíná, Jota 2010). Spoluautorka knihy Bonding - porodní radost (DharmaGaia, 2011).
Publikuji i články pro časopisy (Máma a já, Děti a my) a zahlcuji Síť.
Více čtení o mně a ode mě na www.gaurichrastilova.cz